fredag 30 november 2012

Godmorgon! Jag är som det ser ut just nu ledig idag, känns skönt, även ifall det vore fint att klämma in en sista dag i löningen nu såhär sista dagen på månaden så måste jag ändå säga att det känns för himla fint med en ledig dag.
Klev upp tidigt mest ifall att jag skulle få något jobb och för att mitt hjärta åkte för typ en timme sedan.

Igår var i alla fall fint, först ett 9-timmars pass på dagis, som jag helt seriöst utan överdriv, trodde skulle leda till min död, men det gick tillslut fint även det. När jag hade kommit hem efter stängningen där vid 6 åt jag middag och strax efter kom min finaste Linnda hit, vi drack te, mös och bara pratade på om allt och ingnting, så himla mysigt. Har saknat henne så himla mycket.
Vid 10-tiden kom Jonas hit och mös med mig också. Perfekt kväll med två av dom absolut finaste jag vet.


Ska passa på att unna mig en ta hand om mig själv dag idag, börja med en lång promenad, mysfrukost och sen ska jag göra hårinpackning, ansiktsmask, peeling och allt annat sånt som det känns evigheter sedan jag hann med sist. Underbart.
Ikväll ska jag till Elin tillsammans med Jonas och Mattias. Vi ska boka lite hotell och tågresor inför Thailand. Sedan efter blir det lite utgång också, wihoo. Ska bli riktigt intressant att se vad nya Cuppis kommer ha att erbjuda om helgkvällarna.

Hoppas ni alla får en riktigt fin fredag nu mina finisar, det ska i alla fall jag ha.
Pussss



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar