torsdag 22 november 2012

Min lördag blev jättefin, först mys med världens bästa vän hela dagen, sedan utgång med finaste tjejerna på kvällen. Veckan sedan dess har mest bestått utav jobb, sådär mellan 7-16 varje dag, känns som att jag inte gjort något annat än att jobba på flera dagar. Kommer kännas så jävla skönt i morgon att gå av  timmarspasset och se fram emot 2 hela dagar med ledighet. (Lataste tjejen ever)
Kommer spendera min helg med massa mys, en drastisk förändring av mitt hår och sedan i morgon kväll ska jag följa med Emilia till ås för att rida, vilket jag inte gjort på sjukt länge. Ska bli så kul!

Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl och försöka hålla mig vaken tills Jonas kommer, sen sova tidigt eftersom att vissa ska upp halv 6 imorn.
Looovemyliiife



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar