torsdag 15 november 2012

För när jag var väck var du alltid där för mig.

För tillfället så kretsar mina tankar allra mest om Thailand, dit jag som sagt åker med min älskling den 5 Januari. Elin och Marcus ska förresten också följa med, vilket jag hoppas ingen liten bloggisläsare nu råkat missat. Men har ni så vet ni ju nuuu.
Kommer i vilket fall som helst bli så himla roligt, vill inget annat än att tiden bara ska rusa iväg nu så att jag får lämna äckliga kalla Sverige för 21 dagar av underbar värme,sol och underbara personer med mig.
Känner att jag behöver det så himla mycket just nu. Behöver det för att orka med resten av det kalla vinterhalvåret.
Verkligen behöver få komma bort från det här ett tag. 

Sitter just nu och lyssnar på en av mina listor som jag jämt lyssnade på för ganska ungefär exakt ett år sedan. Det får mig att tänka på den tiden och på hur glad jag är att inte vara på samma sätt som jag var då.

Väntar på att min fina Jonas ska komma hit. I morgon har vi 5 månader och jag är världens absolut lyckligaste tjej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar