fredag 16 november 2012

Godmorgon finisar.
Eftersom jag inte fått något jobb idag heller (fmlfmlfml) så sitter jag för tillfället och mysdricker lite kaffe, ska strax ut på en lång pw, för att i alla fall göra någonting vettigt av den här dagen. Längtar faktiskt tills på måndag då jag ska få jobba. Börjar 07.00 men är absolut lika glad för det. Ska vara på ett jättemysigt litet dagis i Dvärsätt då, så det kommer bli så mysigt.

Min helg kommer i alla fall att bli fin. Ikväll ska jag som sagt träffa min finis, sen i morgon träffa en fin vän som jag inte träffat på alldeles för länge. Och tills dess längtar jag massor!

Håller på att beställa hem lite tills vi ska till Thailand, beställde två st bikinis för ca 2 veckor sedan på Nelly, sjukt fina. Synd bara att jag inte läste igenom riktigt innan och trodde trosorna skulle följa med överdelen, men ickeee. Så jag ska passa på att beställa hem dom nu och kanske lite andra fina grejor också. Vill bara shoppashoppashoppa, hatar att alla mina cash måste sparas till thaiiiiissss. 



                                                         Den röda och den rosa är de nya som ska få följa med. totally loooooooove them

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar