söndag 2 september 2012

Jag har haft en fin helg, i fredags kväll myste vi mest hela kvällen, jag och Jonas handlade även denna fredag upp halva hemmakvälls lager med godis. Så bra går det med mitt liv som nyttig.
I går efter en lång promenad i underbart höstväder med min fina Tove bestämde vi oss för en liten myskväll tillsammans med Linnda, Ewelina och vin. Kvällen slutade spårat på Cupprum och idag mår jag piss. Standard efter utgång med andra ord. Har i alla fall turen att ha världens finaste älskling som hämtade och stod ut med mig, haha. I vilket fall som helst var det väldigt mysigt att få vara med mina fina tjejer som jag saknat så.
Mår som sagt sämst, Emma kanske kommer hit sen och håller mig sällskap och sen ikväll kommer min fina Jonas hit och myser med mig. I morgon ska jag fortsätta mitt jobbsökande, är så äckligt less på att vara arbetslös.Vill ha något att göra på dagarna, vill tjäna massa pengar, vill resa, åhåååå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar