måndag 3 september 2012

She will be loved

Jag sitter vid datorn, käkar massa piller och sånt som ska motverka förkylningen som börjar ta över min kropp, dricker te och lyssnar på She will be loved, en låt jag absolut inte kan bli less på, så fiiiiin!
Hade i alla fall en fin kväll igår tillsammans med Jonas och Emma framför The Notebook, som råkar vara världens finaste film.
Idag klev jag upp tidigt, fast än jag helst av allt hade velat legat kvar i sängen och myst hela dagen. Sen Jonas åkte hem har jag tillbringat hela min dag med massa jobsökanden och allt möjligt annat som jag har behövt tagit tag i,  bland annat bokat in möten om jobb, ihiiiii känner mig duktig! Ska strax gå till Krokom, där jag ska uträtta några sista små ärenden och sen träffa Emma. Ikväll ska jag troligen träffa Emilia och sen kommer min Jonas till mig, det blir finfint.
Har från och med nu även ännu en gång ingått i ett nyttigare liv och den här gången kommer det gå så jävla jävla bra! Det bara vet jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar