fredag 31 augusti 2012

Min vecka sedan sist jag skrev har varit fin, i alla fall om man bortser från fredagens skämt till utgång som slutade i katastrof, men nog om det. Min lördagskväll spenderades med två av mina absoluta favoriter, Emma och Jonas, vi hade bakismys med pizza och massa chips. I söndags firade jag och Jonas hans födelsedag med födelsedagsmiddag på Athena och sen såg vi sedan Snabba Cash 2, som för övrigt var en av de bästa filmer jag någonsin sett tror jag.
I förrgår kom Linnda och Emma hem till mig, vi lagade middag, drack vin och bara mös.
Sen igår myste jag med Emilia, Zandra och te, fick somna även då brevid den bästa som finns.
Idag har jag gjort inget alls, ska åka till Jonas sen och mysa hela kvällen, det blir fint.

Har förresten färgat håret, det känns bra. Har saknat mitt mörka hår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar