fredag 7 september 2012

Jag har haft en helt underbar vecka tillsammans med några av de absolut bästa jag vet. I onsdags var jag hemma hos Päivi som fyllde år på födelsedagmiddag med massa underbara brudar, vilket var sjukt mysigt. Efter det kom Jonas och hämtade mig och Tove som åkte hem medan alla andra drog ut, kände så skönt att vara nykter och att jag mådde så otroligt bra morgonen därpå.
Igår när min finis hade åkt hem träffade jag Tove på dagen, efter det kom Emma hit, vi lagade middag, åt kakor och myste framför den finaste film jag någonsin sett. Prayers For Bobby hette den. Har ni inte redan sett den så är det ett måste att göra.

Sen Emma åkte hem tidigare idag har jag städat ihop lite här hemma eftersom mamma kommer hem idag, senare ska jag till Julia med massa fina tjejer och bara mysa och ikväll åker jag till min fina älskling där jag tänker spendera hela helgen. mysipysiiigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar