fredag 11 maj 2012

Ni förtjänar att bli lyckliga.

Jag har haft en fin vecka sen jag skrev sist med fina kvällar tillsammans med massa finisar, dagar fulla av skola och en underbar klass, som jag kommer sakna så himla mycket efter studenten.
Så himla fina allihopa.

Idag är jag i alla fall ledig, har spenderat hela morgonen i soffan under mitt Hello kitty täcke framför en dålig film som jag inte ens orkar kolla vad den heter hah.
Senare idag ska jag troligen träffa Emma, i eftermiddag sola med Amina och sen ikväll mysa med Toveloveeen.
Nu ska jag fortsätta min sköna morgon med en hallonsmoothie, en lång powerwalk och sen en skön dusch på det också, perfectooo

Ni får en bild på mig och mina snyggingar för att jag är så partypepp, men duktiga jag håller mig tills nästa fredag, bara för att, hihi
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar