fredag 18 maj 2012

I don't mind spending everyday out on your corner in the pouring rain

Jag myser hemma i soffan framför en stor kopp hallonte och en massa plugg framför mig. Skulle egentligen ut ikväll men känner att det viktigaste för mig just nu är att få alla rester gjorda, så att jag kan köra fullt ut sen istället ;)
Förutom det har jag hunnit med rätt mycket idag, var och solade 20 minuter det första jag gjorde när jag klev upp imorse, (jobbade på ranelid-brännan min kan man säga helt enkelt. för helt seriöst ser jag ut som honom just nu..............) Efter det blev det en powerwalk med vovven och nu som sagt massa plugg, känner mig såå duktig!
I onsdags blev det i alla fall från ett oskyldigt litet glas vin med en bästa vän till en fet karatefylla och massa galna sköna personer, haha men det var kul, riktigt kul faktiskt, även ifall jag mådde skit hela dagen igår.. Men det vare såklart värt!

Nu mina fina ska jag fortsätta med det roligaste jag vet, en hemsk samhälls och historiauppgift som jag enligt mina beräkningar har ungefär 4-5 timmar kvar på nu, KULLIV.
pussssssss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar