tisdag 15 maj 2012

-

Är så himla less. Less på allt som ska göras i skolan innan studenten, framför allt less på lärare som lägger restprov på baldagen, typ två timmar innan balen börjar och sen vägrar byta datum, jag menar hur fan tänker man då..................................................
Less på mig själv som aldrig vet vad jag vill och framför allt så jävla less på människor som aldrig hör av sig eller ens bryr sig. Hatar mig för att jag är en sån där person som bryr mig alldeles för mycket om människor som egentligen inte ens bryr sig om mig.

För att inte vara allt för emooogiiirl kan jag ju berätta att jag idag äntligen hittade en studentklänning och det gör mig riktigt glad. För som jag letat efter det den här våren! Åhåå studenten kommer bli sååå bra!
Jag har förresten fått helg nu, vi är lediga fram tills på måndag sååå, love my life.
Nu ska jag börja min kväll med att ta mig ut på en lång powerwalk och senare kommer världens bästa Tovis hit och myser med mig. Fiiiinfint!
Ni får en bild på mig och Linnda också, för att vi har spenderat nästan hela eftermiddagen ute i solen med glass och för att jag tycker så himla mycket om henne.





1 kommentar: