lördag 19 maj 2012

Jag går i dagar, i tröjan du hatar

Fast jag känner mig tråkigast i hela världen är jag så sjukt glad att jag inte var ut igår och slipper vara bakis idag, hihi.
Igår kväll blev det i alla fall mest massa plugg och jag hann klart med det mesta så jag är helt klart nöööjd över att jag stannade hemma! Fick också ta en jättelång promenad med min fina Linda, som bestod av massa prat om allt och ingenting hela rundan, lika fint som alltid.
Nu har jag i alla fall nyss vaknat, förstår inte hur jag ska hinna med allt som jag borde idag så ska skynda mig att äta frukost och inte sitta här. Hittade i alla fall mig en väska till balen igår, nu är det i stort sett bara frisyren, brännan och sminkningen kvar att finslipa lite på, fredag och balen kommer bli sååå himla bra! wihooo vad peppad jag blir!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar