torsdag 22 mars 2012

Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med

Jag har äntligen fått helg nu, vi har inställd lektion i morgon och jag är lyckligare än någonsin, behöver verkligen bara få sova ut en morgon efter den här hemska veckan, tror inte jag haft så här mycket skolarbeten på riktigt länge, avslutade dessutom skolveckan idag med ett svenskaprov, vill inte ens veta hur det gick.
Efter skolan mötte jag upp Emilia, vi gick hem till Linnda där det var massa andra bruds och fikade födelsedagsfika, så mysigt så.
Nu har jag precis ätit middag, sitter och stör mig på allt och alla och är arg och less osvosvosv. tycker synd om min familj, förstår inte hur dom står ut att leva med mig ibland, kan inte vara helt lätt. haha

Blir ingen utgång i helgen heller som det ser ut nu, fast än det är löningsdag och allt i morgon, jag borde göra som alla andra och fira det med min feta svenska dagbladet lön. hehee synd bara att det är det absolut sista jag känner för just nurååå. Ska vara hemma och tröstäta hela helgen istället.
Så mycket bättre.
Tänker tappa upp ett fett varmt och skönt bad nu och sen ha en ta hand om mig själv kväll med hårinpackning och allt sånt där som jag förtjänar, sen tänker jag somna till någon fin film, äta solroskärnor och dricka te heeela kvällen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar