lördag 17 mars 2012

170312

Igår kväll blev min bästa fredag på riktigt länge. Vi var och hälsade på din familj igår, det var tomt utan dig, fast ändå kändes det så himla bra att få träffa alla igen, att få skratta tillsammans igen, trotts att allt är som det är.
Jag behövde verkligen det.
Efter att vi kommit hem igen träffade jag Elin, vi var hemma hos mig och kollade på film, sen gick vi till Andreas och kollade skräckfilm resten av kvällen, det var fint. Mysig och lugn fredag. woihoo

Jag har precis vaknat efter att äntligen ha fått sovit ut lite, kollar på Big Brother just nu, ska strax ta en dusch  och sen gå en lång promenad med hunden, efter det ska jag träffa Elinpelin, och i morgon blir det bio med Linnda.  Perfekt helg helt enkelt.
Pusssss

Här har vi förresten det finaste någonsin, skulle också vilja vara 15 år och kunna sjunga sådär.åhåå så fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar