torsdag 29 mars 2012

290312

Har tillbringat min dag med lite plugg, en lång promenad i vackert vårväder med min finaste fyrbenta bästa vän, druckit litervis med kaffe over and over again och sedan också träffat en av mina bästa vänner, som idag också fick en av sina största drömmar uppfyllda, ganska fett faktiskt! lucky lucky her!
Igår kväll var vi ut också, jag och två av dom bästa som finns, det var en helt okej kväll. Chillig, lite mysig så där, sånt tycker jag om.
Nu ska jag sova, en lång helg fylld av plugg där jag måste vara superduperpigg väntar ju.Wihoo


Ni får en kramisbild (som man verkligen ser på hur mycket han tycker om mig HÄhä)på mig och min sötisvovsing. Två retards på en och samma bild, kan ju i princip inte bli bättre, hehehee
puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar