måndag 17 oktober 2011

171011

Min duktiga "pluggdag" igår slutade med att jag inte gjort något plugg alls och sen gick på bio tillsammans med tove och linn, vi såg "One day" och den var hur fin som helst, en riktig gråtarfilm som jag satt och lipade till ungefär hela slutet i, men jag rekommenderar den i alla fall helt klart, bara för att den var såå fin.
Idag har jag i alla fall bland annat lyckats med att först försova mig till ett prov, säger bara lol eftersom det är sånt som bara händer en tjej i hela världen. mig.
Sen så har jag faktiskt pluggat massor hela kvällen och så tagit världens längsta promenad med tove i höstmörkret. Mysigare kväll och nu ska jag sova, somna till oc och sen se till så jag orkar upp till världens helvetesdag i morgon, kommer i stort sätt vara i skolan från 8 till 5 imorn, love my life.
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar