tisdag 11 oktober 2011

you know what they say about getting colder

Förutom att det är äckligt kallt ute och att jag haft världens sämsta dag i hela mitt liv så är allt rätt så fint ändå. Fika på törners med en fin efter skolan, sen också ett ungefär två timmars långt telefonsamtal med en saknad vän och sen har jag skrattat mig igenom hela kvällen också, med den person som kan få mig på bäst humör i hela världen, min fina storebror, fast än jag aldrig nämner det någonsin ungefär så åh vad bra jag tycker om honom.
Nu har jag precis kvällsfikat, dricker te och strax ska jag somna till världens finaste angus and julia stone.
I morgon har vi spexfoto också, tror det kan bli rätt så bra faktiskt.

Ni får ett litet pix på mig, min världens mysigaste halsduk och mitt posande också. FINT för er
pusssssgodnattiiiiissss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar