söndag 23 oktober 2011

and someone tells me it's useless thinking

Tjaaatjaa loveeeers
Jag har precis vaknat, känns så skönt att äntligen få sova ut, har seriöst sovit typ 14 timmar inatt, och trotts det är jag typ lika trött nu, haha.
Men i alla fall så var jag hemma hos världens bästa elinpelin igår kväll, vi kollade på veronica mars och käkade popcorn, en perfekt bakislördag om jag får säga det själv.
I fredags firade vi Mathildisen som äntligenäntligen fyllt 18 år! Blev först lite mys hemma hos henne med lite förkrök och massa av dom bästa brudarna jag vet, sen krogen som vi faktiskt för en gångs skull också kom in på fast det var fredag och 21+ woopwoop säger jag bara.
Spårad men rolig kvääälllis.

Idag ska jag tvinga mig själv att städa mitt rum, sen också tvinga mig själv att plugga lite och ikväll träffa finaste linndisen.
Det blir fett
pusssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar