lördag 6 juli 2013

När lyktorna tänds

Känner mig väldigt nöjd och lycklig just nu. Har världens finaste pojkvän, som jag dessutom delar världens finaste lägenhet med. Har världens finaste vänner, världens finaste familj och ett jobb som jag faktiskt trivs bra på.

Igår efter att ha stått ute hela dagen i spöregnet och försökt värva folk så gick jag äntligen på en veckas semester. Det det känns så jävla skönt. Tycker verkligen att jag förtjänar det faktiskt. Ska fira det redan ikväll, tillsammans med mina fina kollegor då vi har kick off ikväll. Vi ska äta tillsammans och sedan gå ut. wihoo kommer bli så kul!
Nu ska jag duscha och fixa mig, sen gå ner på stan och kika på en klänning som jag hittade igår och funderar på att köpa och bära kvällen till ära, den var så fiiin!

Ni får ett kort på mig och finaste Karoline. I RK-outfiten dessutom (innan den levlade lite för ca 2 veckor sedan. Nu har vi fått byta ut västen mot en hoodtröja) krigandes ute i spöregnet! Woopwooop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar