torsdag 18 juli 2013

Dansa, fastän

Gick till jobbet i mössa och dubbla tröjor igår morse. I min regnjacka, i mina gummistövlar,under mitt paraply. Termometern visade just då ca 9 grader varmt ute. Det är så lång ifrån okej i mitten av Juli som någonting bara kan bli. Sjuk på kuppen blev jag också, vaknade upp galet förkyld i morse. 
Men det är okej, för det finns ju alltid dom som har det värre.

På kvällen igår kom i alla fall Emilia hit, jag tyckte det var så himla mysigt. Vi drack te och pratade på om allt och ingenting, skrattade massor åt minnen sen vi var små. Så som vi alltid gör när vi ses.
Åh vad bra jag tycker om dig.

Idag ska jag ägna hela min dag åt att söka lite jobb och plugga körkort. 
Just nu lyssnar jag på Säkert! och hade nästan glömt hur fantastiskt bra Annika Norlin faktiskt är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar