lördag 29 juni 2013

Har åkt hem till pappa i Krokom idag, kände verkligen att jag behövde komma hem ett tag. Få vara med min familj här och hemma hos mamma också. Har nog inte insett fören nu hur mycket jag har saknat att bara vara hemma här sedan jag flyttade till stan. Har knappt bott hemma sedan dess och nu om någonsin så behövdes det verkligen. Känner mig så himla nere just nu, går runt hela dagarna helt likgiltig och liksom bryr mig inte om någonting alls. Känns som att mitt liv står så jävla stilla, som att jag liksom inte kommer någon vart. Jag tror alltid att allt ska bli annorlunda, att det löser sig med tiden. Men jag tror inte det. Känns som att jag står kvar på exakt samma punkt som för ett år sedan. Helt planlös och förvirrad. Vill verkligen göra något annat än det här. Att bli kvar i samma stad, göra samma saker och inte ta mig vidare är verkligen min största mardröm någonsin.

Igår var i alla fall fint. Fina tjejer, cider (mest för sommarvärmens skull när det gäller en vindrickare som mig) och massa mys. Lätt veckans bästa.
Näst bäst blir nog att vi ska grilla här hos pappsen ikväll, fan vad jag under bara denna månad har saknat grillat. Helt klart det godaste som finns.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar