tisdag 16 juli 2013

Tro och tvivel

Igår tog jag min första körlektion på riktigt länge, det gick faktiskt jättebra och min körlärare är precis så som jag minns honom, så himla snäll och bra på alla sätt och vis. Tror i alla fall att bara jag går all in på detta nu så har jag nog det där körkortet rätt snabbt. Jag är ju faktiskt rätt så bra på att köra bil.
Förutom det så jobbade jag min första dag idag sedan min lilla semestervecka, alltså åh. Jag vill bara ligga hemma i min säng hela dagarna och göra inget alls.  Eller inte riktigt men slippa jobba, hähä.

Jag ska strax sova, i morgon börjar vi 9 för att vi har utbildning, skulle egentligen börja 12... lovelife.

Förresten så var veckans bästa i söndags när jag och Jonas kollade på strutsar, så jävla söta! Åhåå tror helt enkelt att jag måste ta och adoptera en struts. hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar