lördag 8 juni 2013

Och om jag faller, jag faller med stil

Idag har vi bott i lägenheten i en vecka, jag trivs så himla bra! Kunde inte ens tänka mig innan att jag skulle trivas så bra här i lägenheten, men det gör jag verkligen.
Veckan har bestått av massa jobb, vänner och spårade kvällar. Jobbfesten var kul men spårad. På studenten var vi hos mig och drack vin, det slutade med champagne och blev sjukt spårat, men galet kul.
Igår jobbade jag på en förskola i Dvärsätt, har saknat den och ska även jobba där på måndag igen, det känns så himla mysigt. På kvällen så gick jag och Emma hem till Elin, vi åt popcorn, kollade på skräckfilm och bara mös, det var så himla mysigt. Har saknat att vara med dom två tillsammans, det var så länge sedan och får absolut inte vara så långt mellan igen. Jag och Elin avslutade kvällen med blåbärsglass och Veronica Mars efter att Emma hade åkt hem. Så mysig och bra kväll. finaste tjejerna mina.

Sitter i soffan och äter frukost nu, ska chilla hela dagen, gå ner på stan och kika lite, sen träffa elin en stund och så, mysipysiiis

Pussspusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar