fredag 28 juni 2013

Sedan sist jag skrev har jag hunnit med massor av saker. Midsommar firades hemma hos ränne med först middag och världens finaste tjejer och sedan kom det flera dit och kvällen blev sjukt kul och sjukt spårad haha. Jag och Jonas åkte på bilbingo dagen efter fast vi båda hade bakisdöden, det var kul men segt. Väldigt mysigt dock.
Har i veckan varit i Funäsdalen på jobb med en del av mitt härliga jobbteam, det var sjukt öde där men stundvis väldigt kul i alla fall. Kom hem igår väll till världens underbaraste pojkvän som hade köpt hem pizza och massa mys till middag. Han är allt bra fin han!

Ikväll ska jag och jullen till lövsta och kolla på när Jonas har match, helt galet att jag inte sett honom spela än, så bra flickvän är jag.. Men ska bli riktigt kul att se därför.
Sen i morgon är det Dvärsätts årliga brännbollsturnering. Jag är sjukt taggad på det!! Haha är typ Dvärsätts roligaste dag på året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar