onsdag 22 augusti 2012

Ibland är en lögn det finaste man har

Jag lyssnar på Håkan och har nyss vaknat. Har hamnat i någon slags Håkan period igen, det känns fint, finns nog inget jag tycker så himla bra om som hans fina låtar, dom är underbara, Håkan är underbar.
Efter att ha ätit alldeles för mycket frukost som gav resultatet av en Isabell som ligger död i soffan, ska jag strax ut och springa, fast än jag vet att man ska träna innan frukost om man väljer att göra det på morgonen.

Senare i dag kommer som sagt Zandra hit och ikväll åker jag till min finaste som fyller år i morgon, det blir mys.
På måndag ska jag äntligen klippa och slinga mitt hår ihii, eller färga, har inte riktigt bestämt mig än, kommer i vilket fall som helst bli en liten förändring, perfekt så här inför hösten känner jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar