lördag 18 augusti 2012

Mina dagar går ut på att sova bort halva dagen och sen sova lite till, tills dess att det är dags att träffa någon fin vän eller min fina älskling. Kvällarna är bra, mina dagar är dock så tragiska att jag inte vet alls vad jag ska ta mig till. Min mardröm var ju att leva så här, arbetslös utan något alls att göra.
På måndag ska jag i alla fall på en sak som gör att jag tar ett steg mot rätt riktning, hoppas över allt annat att det blir så, att det blir som jag vill.
Igår kväll var jag med Emma och Jonas, vi gjorde mysmiddag och kollade på film, det var så mysigt.
Idag har jag inget alls planerat, tror jag ska ta tag i att städa mitt rum, sen ha en liten ta hand om mig själv dag, det var alldeles för länge sedan jag tog mig tid till att ha, fast än jag egentligen har all tid i världen. Ikväll ska jag nog mysa ner mig i soffan med te och någon fin film i väntan på att min fina kommer hit, det blir bra.
Just nu vill jag inget annat än att resa bort till något varmt ställe i solen, det skulle sitta så jävla jävla fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar