onsdag 1 februari 2012

You know I came all this way just to say, someday I'll be someone else

När man inser att man allt för ofta drabbas av förkylningar, feber och andra sjuka "virus", så som jag jämt gör, då börjar man faktiskt undra lite för sig själv, vad man lider av, eftersom jag har världens sämsta immunförsvar som finns i hela världen, seriöst. Är ju som sagt alltid alltid sjuk. -  Just nu 40 graders feber och en rejäl förkylning faktiskt.
Min ända kommentar om det blir också fml. Exakt så känner jag om mig och mitt sämsta, svaga jävla immunförsvar. blir så less.

Åkte i alla fall in på skolan i morse men fick åka hem efter drygt 50 minuter, när vi var klar med ett väldigt intressant studiebesök på hjärtklinikens avdelning på sjukhuset, tack vare att jag som sagt fick feber och blev jättedålig. Lucky lucky meee.
Har sen dess legat hemma i soffan och kollat på massa serier, vandrat som längst mellan den, köket och sängen. Knaprat ipren, druckit te och bara tyckt allmänt synd om mig själv. 
Vilket jag ska fortsätta med nu medan jag kollar på Into The Wild (världens bästa film, ifall det skulle vara någon stackare som missat att se den) eftersom jag inte brukar kunna somna förren sisådär mitt i natten när jag är så här sjuk med feber och allt.  l o v e  l i f e.

Igår däremot var så mycket bättre, hade mina fina, Zandra och Tove på besök mest hela dagen, blev som alltid prat, skratt och massa mys. Tycker så himla himla mycket om er flickor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar