tisdag 28 februari 2012

.

Jag har sagt nu i 4 timmar att jag ska plugga, ändå sitter jag kvar vid datorn, har gjort massa andra saker hela eftermiddagen, allt utom att plugga, dumma dåliga jag.
I morgon är det hundradagars också, jag är inte ens pepp, inte alls faktiskt. Fyller år på söndag också, funderar helt seriöst på att skita i hela min födelsedag, ta emot alla presenter från familjen och släktingarna, sen låsa in mig på rummet och tröstäta tårta i min ensamhet. För inget känns ändå riktigt kul längre.
Allt jag vill är bara att spela drawsomething dag ut och dag in , det är ändå det enda som får mig glad.


Nu ska jag ta tag i mitt jävla liv, börjar det med att ta tag i massa äcccckligt PA-plugg

1 kommentar:

  1. pax att komma och tröstäta med dig, inte kan du vara ensam eller <3 pusss slash elin!

    SvaraRadera