lördag 5 november 2011

som om det inte fanns någonting att förlora, som om det inte fanns någonting att förstöra

Eftersom jag startat mitt nya liv som nykterist(lol låter som att jag har fetaste alkoholproblemen nu, det har jag ju inte, bara nästan hehe NERRÅ) så blev det en mysig svullfredag med Emilia, Julia och Elin, vi kollade på idol och sen en skräckfilm, så mysigt.
Skulle bli utgång ikväll men med tanke på att jag lovat mig själv att inte dricka på ett tag så ska jag stanna hemma, plugga typ haha. har precis beställt min studentmössa också, och den är såååå fin! och jag längtar sååå mycket tills jag får hem den och tills alla vi treor ska börja ha dom på oss! hihi

Idag ska jag som sagt ha en pluggdag, duktigajag. Synd bara att jag haft hela lovet på mig att plugga och gör det sista dagen, så isabellisstyle säger jag bara.
Men först av allt ska jag ut och springa i det finfina höstvädret medan jag lyssnar på min myslista som inte alls är speciellt peppande när man tränar men som är så mysig att man dör lite varje gång man lyssnar, så jag är så snäll att jag delar med mig av den till er också, så ni också får det lite höstmysigt.
pussssspusssssss på er looovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar