måndag 21 november 2011

and how my dreams they let me down, then there's you

Sen jag skrev sist har jag hunnit med massa saker, bland annat en supermysig helg, spenderandes med en efterlängtad Zandra hela lördagskvällen, sen igår kväll också emma och elin. Idag efter skolan följde jag med hem till en fin vän, mös där mest hela eftermiddagen tillsammans med två av dom bästa som finns, har alldeles nyss kommit hem och ska nu efter en lång varm dusch spendera resten av kvällen till att försöka ta tag i massa skolarbeten, vilket jag egentligen borde gjort för länge sen.

På onsdag åker jag till stockholm också, med klassen, mysiii. Sen om en månad, på jullovet åker jag ner med en finfin vän och spenderar ungefär hela lovet där också. Det kommer bli helt awesome och jag känner att jag har rätt så mycket att se fram emot just nu, och att livet är rätt bra fint trotts allt i alla fall.

Här får ni dessutom en bild på mig och några av mina absoluta favorittjejor!
PandK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar