lördag 26 november 2011

en annan natt innan drömmarna var drömda

I onsdagskväll åkte jag och tove hem till zandra där vi spenderade hela kvällen tills vid 3 tiden då vi skulle bege oss mot bussen som sjukt nog skulle gå mot stockholm halv 4 tordag natt. Så vi åkte till stockholm då på natten och var framme tidig förmiddag i torsdags, det var supermysigt! Vi hade mycket mer fritid än vad vi skulle få, så på kvällen gick jag, tove och emma ut och åt, sen mötte vi upp dennis, magnus, alexander och gustaf för lite vindrickande och så. supermysigpysig kväll. Sen på fredagen besökte vi riksdagen och sen bara chillade vi runt lite, mötte den ungefär snyggaste jag vet, kenza också på top shop, lite coolt om jag själv får säga det då, hihi.
Åkte hem igen igår, fast det var så kort tid vi var där kan jag säga att det var hur mysigt som helst, tycker så bra om min fina klass.
Ska lägga upp lite bilder sen också så fort jag orkaaar.

Idag har i alla fall världens tröttaste jag sovit ungefär hela dagen, får se om jag orkar göra något ikväll, funderar på att sova typ redan nu, hehe. sen imorn ska jag och mammsen julbaka också, MYSIGT säger jag bara.

pok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar