torsdag 17 november 2011

du vet vi älskar allt som vi förstör

Hatar när man tror något som sen visar sig vara så fel, typ som när man tror att man gjort jättebra ifrån sig på ett prov och får reda på att det var sämst.typ som jag fick reda på idag då hehe.
Att jag ikväll ska spendera hela kvällen till en redovisning jag har imorn, som förresten är min tredje den här veckan. Som jag inte ens vet vad jag ska prata om på heller. Att skolan kommer få mig att dö av stress snart.
och så hatar jag mest av allt att det är kallt.

Längtar massor tills jullovet också, lämnar östersund för ett tag tillsammans med en bästa vän, kan ju inte bli så mycket bättre känner jag dårå.
En annan sak som är rätt så fint är att lyssna på världens bästa simon också
pussssochkram slash klagarN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar