onsdag 12 december 2012

Godmorgon!
Sitter med lillebror och kollar på julkalendern, helt sjukt vad mysigt det är så här innan jul att sitta uppe på morgonen och kolla på det. Ska vara hemma idag med, mest för att säkerställa att min ögoninflammation inte blivit sämre så jag smittar barnen på dagis. Ska dock börja jobba igen imorn, känns sjukt skönt att få göra något igen, mera bra är att jag är bokad ända fram tills jul, vilket känns sjukt skönt när man egentligen inte får veta förren samma morgon vart man ska jobba, så det känns riktigt fint med ett och samma ställe där jag dessutom är schemalagd och vet hur det ser ut nu fram tills dess.

Ska vila upp mig ordentligt idag, sen ikväll kommer Jonas hit och myser med mig, det blir fint. Nu ska jag äta frukost och sen mysa framför tv'n hela dagen, hhihi.

Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar