måndag 15 augusti 2011

vi kommer alltid ha paris

Som sagt så ringde min klocka halv sex imorse, trodde seriöst att jag skulle dö, på riktigt, även om dagen faktiskt gick mycket fortare än vad jag trodde den skulle göra, så det var rätt chill med jobb i alla fall, caaaashhhh juu. Efter att jag hade kommit hem därifrån så blev det en springtur efter middagen - i spöregn, typ första gången jag rör mig på kanske hur länge som helst känns det som, tragiskt men sant jag vet, fett jobbigt var det, men så himla skönt.
Sen nu ikväll har jag träffat emma ett tag också, vi tog typ världens längsta promenad, pratade på om allt och ingenting som alltid, såå mysigt.

Pratade dessutom med "min fransk" för första gången på typ ett år idag, nästan så jag saknar henne, liiiite, eller i alla fall kvällarna i paris med mina fiiina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar