tisdag 30 augusti 2011

lalaa

Min sista lediga måndag nu innan skolan börjar spenderades i stan med Emilia, Zandra och Tove, blev lite shopping och en underbar lunch, ragnars sallad <3
På kvällen träffade jag Emma ett tag också, vi tog en lång promenad, pratade om allt och ingenting, lite sådär som alltid bara, så mysigt. Nu idag är det sista dagen innan jag börjar i trean (biiiiggiiirl) och jag ska spendera den med att fixa lite inför imorn, gå på banken och fixa lite, skriva klart mitt cv, sen ha en "ta hand om mig själv" kväll med hårinpackning, ansiktsmask och sånt, sen sova tidigt så jag orkar upp i morgon - skulle inte förvåna mig om jag försover mig, det får bara inte hända, inte första dagen..
I år ska jag ta tag i mitt liv, satsa på bra betyg och typ sätta skolan före allt.
Jag och Linnda ska sätta igång med simningen imorn också, känner mig duktiiiig!

pusspusss loverrrs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar