söndag 14 augusti 2011

ett glas vin och en vän, allt annat känns så överdrivet

Har spenderat min helg med fina vänner, sol och massa mys bara! Blev bjuden på en finfin middag igår också, hihi. Sen massa film hela kvällen tyyyp.

Sen jag kom hem idag så har jag i princip inte gjort något speciellt alls, ska strax äta middag, sen duscha och ikväll träffa elinpelin ett tag, försöka få bort min måndagsångest inför imorn ska jag också, sista jobbveckan som tur är, skulle helt seriöst inte klara en vecka till efter den här, så himla tråkigt och segt. - fast värt
Funderar på att beställa en iphone också, eller en htc, åhh beslutsångest, lutar i alla fall mot att det blir en iphone, men får som sagt se.
Här får ni i alla fall en bild sen igår, på middagen, eftersom det var typ den enda bilden jag tog i helgen dårå, haha,
men en utav de bästa jag vet, lite mat och rosé ute i solen en lördagseftermiddag i mitten av augusti, kunde knappast bli bättre, så fiiint


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar