torsdag 3 januari 2013

2013

Äntligen år 2013. Hoppas över allt annat att det här året ska bli mycket bättre än förra, känner att det inte kan bli så mycket annat faktiskt. förra året var verkligen det absolut jobbigaste i hela mitt liv, trodde dels inget kunde göra så ont, dels att inget kunde hända dem jag älskar och bryr mig om och inte heller att människor kunde vara så starka, hur mycket man kan ta sig igenom tillsammans och hur mycket underbara människor det finns som ställer upp så för alla drabbade, det är så fantastiskt fint och så himla underbart gjort av dem.
Det possessiva med det här året är att jag för första gången i mitt liv fick bli på riktigt kär, det känns så himla fint och jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan min fina Jonas. Om jag ens skulle orkat med allt.  En annan sak som var underbart var den efterlängtade studenten, ett tag i vintras trodde jag seriöst att jag aldrig skulle nå dit, men även det fick jag se var möjligt bara med lite kraft och ork. Allting går om man verkligen bara ger sig in på det.
Året var sjukt hemskt men också fint. Tror dock aldrig jag gråtit så mycket eller haft så ont i hjärtat någonsin som 2012. Nu måste och kan det bara bli bättre.

Året avslutades i alla fall med favoritvänner, middag och massa champagne här hemma hos min finis. Hade en helt sjukt rolig kväll, tack för det alla fina. Resten av dagarna har jag spenderat här hemma hos Jonas och bara myst. Ikväll var jag med Emma, spelade lite crash (världens bästa spel) och sedan kom Jonas och Mattias hem till mig och hämtade oss, vi åkte på Max, sen åkte vi hem till Jonas, spelade spel och nu spelar dom andra tre FIFA medan jag chillaxar lite i soffan, är dödstrött och dom vägrar sova än.. Resten av dagarna fram tills lördag kommer vara äckligt fullspäckade, packning, sista spruttagningen inför Thailand, shoppa det sista som ska med och sen mysmiddag ned familjen innan jag åker och innan min älskade storebror åker hem för den här gången. Kommer sakna ihjäl honom, faktiskt,
Lovar att hinna med ett sista blogginlägg innan thaiiiiisssss, mest för att jag vet hur mycket ni kommer sakna mina updates. Hihi

Xoxoooooo


Lillebror i Thailand 2010, världens underbaraste bild.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar