onsdag 18 juli 2012

Mina dagar ser nästan likadana ut allihopa, jag sover bort halva dagen och gör ingenting fram tills kvällarna som jag spenderar med fina vänner eller med min finaste.
Jag har förresten gått och blivit sjuk också, tror jag låg uppe med feber till kanske närmare 3-tiden inatt, så sjukt segt, ändå sjukt nog mår jag så mycket bättre idag. Har till och med orkat mig ut på en lång promenad runt hela krokom och Dvärsätt, vilket var så sjukt sköööönt.
Nu sitter jag med en hårinpackning som jag aldrig prövat förut och som jag så innerligt hoppas ska kunna göra något åt mitt trista, torra, äckliga hår. Efter att jag duschat ur det och allt ska jag vila resten av dagen och sen ikväll åker jag till Jonas och myser. Fiiiiiiiiiiiint

Pusssssssssssssssssssssspussssssssssssssloveeeeeeeers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar