söndag 1 juli 2012

För lite mindre än ett år sedan när jag för sista gången slog igen dörren bakom mig på Andritz lovade jag mig själv att aldrig mer sätta min fot där igen, trots det börjar jag jobba där i morgon igen. Fast det blir bra, jag behöver verkligen ett jobb, eftersom min nuvarande karriär på Svenska dagbadet inte precis är den bästa om man säger så.
Förutom det har jag sedan sist jag skrev hunnit flyttat tillsammans med mamma och familjen där hunnit flyttat till huset i Dvärsätt, det känns fint, jag gillar att bo där. Igår samlades hela Dvärsätt för den årliga brännbollsturneringen också, mitt lag vann som vanligt inte, men jag är rätt nöjd i alla fall eftersom vi trotts allt var snyggast.

Idag har jag sovit bort hela min dag, tagit en lång powerwalk och städat lite på mitt rum, duktiga jag.
Nu ska jag svepa massa kaffe så jag orkar hålla mig vaken en stund till innan jag går och lägger mig tidigt ikväll så jag orkar upp i morgon, jobb och klockan är ställd på 05.40 - Love my life.

Från brännbollen igår. Passade på att chilla lite mellan matcherna med Tovan från ett av fiendelagen, som vi dessutom vann över wiihoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar