tisdag 19 juli 2011

that´s how we walk

You make me laugh you make me shiver, Isn't that a fabulous thing

I förrgår kväll med Zandra blev som alltid mys, länge sen jag skrattade så mycket, bästaste du.
När hon hade åkt hem strax innan elva ringde elin och ville att jag skulle komma och kolla på skräckfilm med henne, så jag cyklade dit och så kollade vi på två filmer, kom hem sent och sov bort hela dagen igår. Träffade emma och elin ett tag på kvällen, åkte hem tidigt och kollade på film tills jag efter att ha försökt somnat i typ 3 timmar lyckades somna där runt 4 imorse, haha...
Nu idag vaknade jag av mitt alarm som var ställt på 9, och fast det tog emot hur mycket som helst så klev jag upp och gick ut på en 45 minuters powerwalk! Känner mig fett duktig! hihi.
Just nu sitter jag ute i solen och äter frukost medan jag lyssnar på världens bästa mando diao, väntar på att det ska bli ännu varmare så jag kan soooooola.
Ikväll ska jag träffa emilia också, blir mysipysigt som alltiiid :)
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar