söndag 17 juli 2011

boy you make me want to feel

Alltsåå Angus & Julia Stone - just a boy, ni måstemåstemåste lyssna på den, så himla underbar.

I förrgår natt så sov jag i alla fall hos en finfin vän, vi satt uppe och pratade om ungefär allt och ingenting hela natten, så fint, jag behövde det verkligen, en av världens bästa vänner och massa prat ute en natt såhär i mitten av juli, det är fint. Tack för det fina underbara bästa du.

Igår när jag hade kommit hem somnade jag nästan på en gång och sov bort ungefär hela dagen, vaknade inte förren alldeles innan middagen, haha. På kvällen blev det i alla fall lite spontant öl och vindrickande med Emma, Andreas, Sebastian och William. Chilligt men kul i alla fall, vi spelade kubb och sånt sen bara massa prat hela kvällen. Satt ganska fint med en sån lugn och chillig kväll i krokom för en gångs skull också. Så min lördagskväll blev riktigt bra :)
Just nu har jag ganska nyss vaknat, blev väckt av att emmaa ringde, vilket var lika bra så att jag inte sover bort ännu en till dag, hah. Så nu har jag precis ätit frukost och ska lägga mig ute i solen och jobba på brännan, men först studsa med min lillasyster, bara för att "det är juu så kul att hoppa med dig Isabell, man flyger alltid så mycket då"..............................
haha..

Såå nu ska jag som sagt ut i solen, sen ikväll kommer en saknad Zandra hit och myser med mig, kan inte bli så mycket bättre känner jag.
Ni får ett sjukt seriöööööst litet egopiiiix på mig också, bara för att jag vet att ni villlllllllll
puuuuuuuuuusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar