söndag 3 februari 2013

Hej bloggis.
I Söndags för en vecka sedan kom vi hem från en underbar resa i Thailand. Hade helt klart kunnat stanna där i minst lika lång tid till, kanske till och med i flera månader till. Så underbart var det. Kommer lätt besöka Thailand många fler gånger.
De första dagarna hemma gick i stort sätt ut på att vila upp mig och vända tillbaks på dygnet igen. Började även jobba två dagar förra veckan, perfekt start efter 1,5 månad av bara massa chill. Dock har dagisjobbet sina små nackdelar, som till exempel att jag nu ligger hemma och sjuk. Hann i alla fall med en spontanutgång i fredags med massa snyggisar och innan dess middag med en fin vän.
Det var så kuuuligt. har saknat dom alla så himla mycket.

Resten av helgen har som sagt spenderats av världens förkylning och bara massa mys med mitt hjärta. Han ligger här bredvid just nu och kollar på filmis och jag bara chillaaar.

För att peppa mig själv lite genom min förkylning så ska jag till Sandra i morgon och fixa håret på hennes salong, (woopwoooppppppp) och sen på eftermiddagen är jag bjuden på 4 års kalas hos världens sötaste grabb, som råkar vara världens bästaste väns lillebror hihi. Hoppas jag är bättre och törs åka dit utan att smitta ner alla.
pussspusss



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar