söndag 10 juni 2012

Minns du skolans korridor, som en catwalk där man ska bli dömd

Sen sist jag skrev har jag hunnit med så mycket kul. Sagt hej då till världens finaste klass, tagit studenten, blivit så full att jag knappt kunde stå, (Precis som det ska vara på ens student woho) och bara myst massor.
Från och med i morgon räknas jag också offeciellt som arbetslös, det känns tragiskt men ändå så jävlajävlajävla SKÖNT!  haha

I veckan har jag planerat in massor med fint. I kväll börjar jag det med fina tjejer och mys.
I morgon börjar jag också mitt hälsosamma liv, för ungefär 30000000 gången i mitt liv, den här gången kanske jag klarar det who knows liksom. Nu ska jag duscha och sen bege mig mot Dvärsätt för att chilla i solen på vår blivande gård i vårt blivande hus, åhååå längtar så mycket tills vi flyttar också.
Studenten var förresten det roligaste jag gjort i hela mitt liv, skulle vilja göra om det igen och igen och igen.
Livet är så himla fiiiiiint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar